Vill du ha mitt nummer? -NEJ!

Fredag:
Myskväll hemma hos Rose skulle det bli men så blev det icke, Rose och jag tröttnade på att folk var tråkiga och bestämde oss för att åka med några barndomsvänner till people. Spårat i bilen och på dansgolvet är precis vad det bjuds på när barndomsvännerna träffas.

Lördag:
Lördagen började med att jag hade träning och tröck ner mig i spagat med det nenet som jag egentligen är lite sämre på och det small till, men inte stoppar det oss på kvällen var Mickan, jag och Rose med samma barndomspojkar + några till hos Sundh, efter ett härligt förfestande drog vi tjejer in till Flurran där Mickan jobbar och vi gled glatt förbi den lååååååånga kön, man känner sig nästan lite taskig när man vet hur länge de längst bak kommer få stå och frysa. 
Jag bjöd på en glas explotion då mitt dinkglas exploderade i min hand och glas flög överallt, jag fick en skada på handen men det ska väl synas att man haft en kul helg.. visst?
Rose hade kul när hon taggade mig till att vara lite extra rolig, men man kan ju inte göra annat när man har så roligt ihop.

En helg med massor med härliga kommentarer, skratt och underbara vänner kan inte bli annat än lyckad. Tack killar, tack tjejer det här var precis det jag behövde.

image534

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0