-Det är socker i allt.. TYST FJORTIS! I KILL YOU!!!!!!!

Skolan började idag efter ett som jag tycker ett lagom långt jullov.
Med dagen känner jag mig nöjd, kanske lite mer än nöjd till och med..
Jag började som vanligt som varje onsdag vid 10.30 men var tvungen att ta 08.30 bussen. Istället för att vara i skola i 1 och en halv timme beslöt jag mig för att kliva av bussen och gå en annan väg till skolan. Nöjd var jag med det eftersom jag bara behövde vara i skolan 15 min innan vi började.

Äntligen kom jag igång ordentligt med min svenska uppsats nu behöver jag inte känna mig stressad längre. Behöver bara jobba hemma och skriva lite så har jag tagit igen de andra lektionerna.

Matilda visade massor med härliga bilder på ett specifikt Sweetface
(ja vänner ni vet precis vem!)
*Ler som bara den*
 
Sen var det möte med Expo och jag klev in i rummet och möttes som vanligt av glada guc miner. Jag kunde inte bli annat än glad när det berättade för mig att de hade pratat lite om att de var jätte glada av att  ha fått en sån som mig som representant för skolan, inte vet jag vad de menade med det men glad blev jag!
 :) 

Sen var det tid för att träffa ledningen, vi skulle utse vilket förslag som var bäst till eventet som vi ska göra i slutet av 3an. Efter mycket om och men kom jag på en idé som köptes direkt av dem och jag gick där i från med humöret på topp.

Sen när jag var på väg till bussen lyckdes jag få någon jobbig flicka bakom mig, jag lovar det kändes som om hon stog och lutade sig över mig och skrek.
Hon tjatade om att hon var så trött på att det finns socker i allt..
hennes något smartare vän försökte övertala henne om att kroppen behöver socker och att naturligt socker inte var så stor grej om du fick i dig. men hon tjatade på om att det till & med finns socker i sallad blablabla, skulle det inte finnas socker i allt så skulle det inte heller finnas fettma...

MEN GUD GE DIG KVINNA!!!!

som tur var så skulle de inte med min buss, jag hade verkligen inte orkat att höra det där hela vägen hem.

Får man bjuda på en socker bit?
image474

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha.. smart brud. Du skulle sagt åt henne att alla kolhydrater omvandlas till enklasockerarter för att hjärnan ska fungera och att hon kanske behövde äta lite mer!

2008-01-09 @ 20:17:49
URL: http://krakunge.blogg.se
Postat av: Cazzis

Hahaha x'D Om det inte funnits socker så hade vi inte klarat oss.. I think =P Ha en superbra kväll!

2008-01-09 @ 20:18:36
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: M

ja, nu är jag back again :)

2008-01-10 @ 07:38:59
URL: http://mariagullig.blogg.se
Postat av: Emma

hahaha tyst fjortis, I kill you!!! hahaha du är rolig du Melli !

2008-01-10 @ 20:22:01
URL: http://ojojottenstrul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0