1 Januari 2008

Det är den 1 Januari 2008 och jag är både glad och nöjd med det jag tar med mig in i det nya året!

2008: Året då alla 89or tar studenten, året då lilla jag tar studenten, lilla flickan i både släkten och framförallt i mina föräldrars ögon, alltid kommer man vara deras lilla flicka som de är så stolta över. Undra hur det är att se sitt lilla barn växa upp och bli stor. Undra hur det känns att vara med på alla de där små och stora händelserna i deras liv. Jag kan tänka mig att det känns väldigt bra!!

Gårdagen då?
Min barndoms vän Rosemarie fyllde 18 så ett måste var att hon hade 18års/nyårsfest. Vi började kvällen med tårta och pressenter alla var glada och lugna. Sen bar det åt till traditionen när det är rose som ordnar fester, Singstar roses måste på festen, hon älskar att sjunga och gör det gärna högt och stolt. Efter ett tag upptäckte jag att jag fick väldigt mycket komplimanger från ett håll, ifårn en tjej som tyckte att jag var väldigt söt och hon sa det gärna många gånger, sen slängde hon upp en mic till mig och sa att hon ville tävla med mig. sen satt vi där ganska länge och sjöng låt på låt, jag hade as kul för jag satt och drev som bara den. sen var klockan tolv och alla gick ut och var lika glada.
och jag kom på att nu är det året då jag tar studenten.



Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fin du va gumman ! Hoppas du får ett jättebra år !

2008-01-01 @ 21:22:47
URL: http://ojojottenstrul.blogg.se
Postat av: Polle

Har du färgat håret? Fiiint :)

2008-01-01 @ 22:38:34
URL: http://pollelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0