De klassiska

Sitter här och slappar lite framför datorn plötsligt hörde jag låten All for love med  Bryan Adams, Rod Stewart och Sting. Då slog det mig att jag ville höra den lite mer ordentligt, så jag sökte på den på youtube och där brevid fanns det massor med andra låtar från Bryan Adams jag klickade mig runt bland massor av olika låtar som han sjunger och jag kom på att han är inte så pjåkig, låtarna är faktiskt bra, bara sitta och slö lyssna på typiska filmlåtar och dem går ju oftast hem.
hittade massor av andra klassiska låtar som man inte brukar lyssna på
Japp dagens låtar blir de klassiska kärlekslåtarna


Kommentarer
Postat av: mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp iså fall eftersom jag fattar noll :)

2008-01-02 @ 12:37:17
URL: http://fuckmingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0