fullfart hela dagen

Hur stor tror du chansen skulle vara att min lärare är AE,s ingifta morbror eller vad man ska kalla det?
Inte så stor eller hur?....
Men den chansen var tydligen väldigt stor, för det är så det ligger till.
Det tog lång tid för Matilda att ens förstå när jag sa det till henne, hon reagerade först efter att klassen förklarat det. Jag började hajja till redan när han sa deras efter namn.
Världen är bra liten, eller är det kanske bara Uppsala som är litet...

16.10 Bussen hem var som vanligt överfull och man har tur om man kommer på i lagom tid. Jag fick naturligtvis någon brevid mig som somnar direkt, medan jag själv försöker gör allt för att hålla ögonen i styr.
Eftersom jag går av relativt tidigt är det alltid lika jobbigt att ha någon som sover brevid sig, allt man hoppas på är att sömntutan inte är svårväckt,

När jag kom hem blev jag direkt på humör för att göra någon spännade mat till familjen, nu är jag i fullgång och har egentligen inte tid att sitta här. 

Ajuste gårdagen med Phantomsflickorna kan ju inte bli annat än bra, jag kan nog tro att det kommer komma bilder eftersom vi råkar vara en bunt linslus tjejer med mig i toppen.


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för en trevlig kväll gums !

2008-01-21 @ 19:43:35
URL: http://ojojottenstrul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0