Galna pojkar, Mission complete och härliga garv!

Efter ett lyckad uppträdande med galna ungdomspojkar. Var det tid för mig, Lisa och Emelie att snabbt byta om, tagga om och göra en snabb uppvärmning inför att möta Jenny och Binta på People.
Efter att ha varit inne på pepole ett tag bestämde vi oss för att vi måste nog gå och hämta ut lite mer pengar. Efter att pratat med vakten med små snälla ängla leenden, sprang vi genast iväg. När vi kom tillbaka (något gladare) sa vakten att han tyckte att det bara brukar ta 10 minuter att hämta pengar inte 30 minuter, Jag började genast smöra och bad om ursäkt och skyllde på mitt kort, sen garvade vi som fan när i väl kom in.

Mission complete.
Efter det minns jag att det blev en helt del dans och härliga garv med de underbara flickorna.

Bilder från uppträdandet på Grand:

image486
image487

image488

Några bilder från People:
image484
image491
image490



Kommentarer
Postat av: Lisa

YES JAG VAR SNYGG PÅ ALLA BILDERNA !!!!! :D:D

2008-01-20 @ 12:47:50
URL: http://anckarmania.blogg.se
Postat av: Emelie

jaha emelie du MINNS en massa dans? jag trodde inte du skulle minnas nåt ;)

2008-01-20 @ 15:49:43
URL: http://emeliebergstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0