GUC Bjuder och jag är nöjd med mina pjuttiga 49krs byxor

Jag och Angelica hade absolut inget att göra idag i 2 timmar efter skolan idag, vi var inte på humör för att gå i affärer heller, så bestämde oss för att fördröja tiden med att ta en glass på MC Donken (trots kylan). Sen tänkte vi att vi kanske kunde ge Gina en chans, vi gick in där och vad ser man!!.. Byxorna jag tänkt köpa för men istället för 300kr kostade de nu endast pjuttelilla 49 kr, jag kunde ju inte göra annat än att köpa de.
Sen var 2 timmar gjorda och det var tid för oss att gå till den Italienska resturangen Trattoria Commedia, där skulle vi skulle möta några som vi gjort vårat projektarbete med.
Efter en galen förrätt, huvudrätt och efterrätt var det nästan så vi rullade ut, En trevlig middag var det.
Man kan alltid lite på att GUC fixar något bra till sina elever.

 Tack GUC!

image498











Kommentarer
Postat av: M

Eftersom jag bara har legat i sängen i två dagar nu, utan någon röst och utan någon ork har det inte blivit så mycket prata av. Men nu mår jag bättre och här ska pratas! :)

Puss

2008-01-24 @ 10:57:20
URL: http://mariagullig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0