Har du spik? -Nej! ok men då tar jag nog.....hm.. en bulle?!

Efter skolan idag träffade jag  Katrin på stan.. och det märkts inte att det var ett tag sen jag umgicks med denna flicka! Det första vi gjorde när vi träffades var att as garva så där härligt och högt, jag tror att hela stan hörde att vi träffades.
Efter en snabb tur på stan tog vi en spontan liten vänner mys kväll och gick på kinaresturang, satt där i några timmar, pratade och skrattade, så där som vi är bäst på.
Sen blev klockan mycket och ojoj bussarna går ju!!

image477


 

Kommentarer
Postat av: katta

åhh:D hihi du e så go gumman

2008-01-10 @ 20:38:03
Postat av: katta

haha ja eller hur:D läskig gubbe d där:P emma:D ja kan int alls ja:P hihi

2008-01-10 @ 22:01:26
Postat av: M

ja, men den är ju grymt härlig :)

2008-01-10 @ 22:13:59
URL: http://mariagullig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0