härligt och roligt

 Jag hittade några gamla bilder med Phantoms..Det är sjukt hur man förändras och utvecklas, men på ett härligt sätt! Hela Phantoms har faktiskt utvecklats helt sjukt. Men man känner ju själv hur mycket mer man kan nu jämfört med innan man ens funderade på om det var möjligt.

haha polle du är så rolig som inte tyckte om att ta kort på oss förr när vi var så glada för att vi hade kommit en liten bit på vägen.

image473image472


jaja nu till saken som jag egentligen skulle skriva om,
GRATTIS ROSE!!
 Äntligen har hon tagit körkort och jag är sååååå stolt över dig!!


Kommentarer
Postat av: polle

jo visst tog jag kort på era halv-spagater och fejk-scorpions. brukade bara inte publicera dom ;) MEN NU ÄR NI JU STJÄRNOR!

2008-01-08 @ 16:03:45
URL: http://pollelin.blogg.se
Postat av: Lisa

SJUK SKILLNAD, du är såå duktig emlansemlan

2008-01-09 @ 07:57:06
URL: http://anckarmania.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0