Ja vad säger man..Tjejer...

Shit vilken galet nedstämd dag det varit idag....
Dagen började med att jag var stressad och hade brottom till bussen, vägen till bussen var inte rolig, det var som en isbana, så självklart var jag tvungen att halka och landa rakt i en plöt isig och kall vattenpöl. Jag försökte glatt hålla humöret uppe och springa vidare. Men inte gick väl det att hålla humöret uppe en morgon som denna, jag var stressad, det regnade, jag halkade för varje steg jag tog och jag hade stora blöta fläckar på byxorna som kylde ner benen lite extra, tro inte att det kom några fina ord ur min mun om hur skön det var att bo i Sverige på vintern.
När jag väl kom fram till busshållsplatsen var ju självklart bussen ganska mycket försenad, så jag hade egentligen gott om tid på mig och behövde egentligen inte alls stressa.
Sen kom jag till skolan och där ska vi 2 klasser med drygt 40 st tjejer tillsamans ska ha underbart kul när vi ska göra ett event tillsammans (ja du läste rätt lite drygt 40 tjejer)
Det går jätte bra humören är på topp och allt flyter på bra... Det är väl vad vi alla önskar oss.
Det är synd att det är så typiskt tjejer att det ska bli så, vi går ju i parallellklasser, vi ska ju ha as kul tillsammans men det har vi ju annars vi är alla bara så ivriga och vill att det ska bli snyggt och bra, så det är i alla fall en posetiv sak med det hela och det är ju att det är många som är egnagerade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0