Konsigt men absolut på ett bra sätt!!!

Igår när jag slutade jobbet höll jag på att plocka med det sista, Helt plötsligt smög en pojke in och sa hej. Det var Rob, min allderles egna Rob  som äntligen kommit hem från Norge, han har bott där ett tag. Han kollade på mig & sa 
får jag inte en kram? 
Jag trodde inte att jag bara skulle stå och titta på honom, att det skulle kännas så konsigt att se honom igen, trots att jag nästan spendrade hela sommaren med honom innan han åkte. 
Det kändes absolut inte konsigt på ett dåligt sätt, utan mer konstigt pirrigt bra sätt.


Kommentarer
Postat av: robin

det var så mysigt så att se dig igen gumman :)

2008-01-16 @ 18:10:22
Postat av: Lisa

haha EmlanSemlan! Headers är väl du lika good som jag på? VILKA GÅR EXPO HELLO

2008-01-17 @ 20:35:15
URL: http://anckarmania.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0