len som en barnrumpa

Idag när jag satt på religion lektionen började jag plötsligt känna känslan av att jag kände för att ha en myskväll hemma med familjen ikväll. När jag kom hem skulle pappa jobba natt, mamma åkte och tränade och min bror lekte lite med crossen och fyrhjulingen.. Så jag bestämde att då hade jag mys kväll med mig själv istället.
Jag började med att ta en lång skön bastustund
(a min hund var med oxå jag tror att det är något fel på honom, han älskar att ligga i den varma bastun)
sen fixade jag en hårinpackning och la en ansiktsmask. Nu känner jag mig så lugn och mysig, precis det som behövs efter en sån här jobbig dag. Jag kanske ska passa på att hålla på lite med naglarna nu när jag ändå är igång,..



image499

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0