Släkten firar pappa

Det är nu jag trivs som bäst när släkten är samlad och allt är som vanligt. Man kan alltid lita på att det kommer bli en kväll fylld av skratt, kärlek och oväntade samtalsämnen. Vi hade gissa rätt på att gissa smak på drinkar tävling och jag var på topp! Jocke hade fastnat på meningen Ät bajs och sa det ett antal gånger, min mosters man som bara kommer in i släkten mer och mer drog några oväntade skämt och min faster är lika skön som vanligt. Nästa helg fyller min fasters sambo 40 år, då blir det vild fest med släkten igen.


Imorgon ska jag till Lisa och mysa med Phantomsflickorna. Där förväntas det och jag vet att det kommer bli en hel del sköna skämt och härliga skratt där med.


Min helg har med andra ord varit storslagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0