Telenor ger upp, Tack Pontus!

Det är lite knäppt att man kan känna sig så lättad och glad bara för att man får tillbaka en telefon. Iof har den varit inlämnad i totalt 4 månader, men jag har hämtat den klagat, hämtat den och åter igen klagat.
Den här gången tog jag med min käre far, tänk att det ska behövas en pappa polis för att personalen på Telenor ska hålla med en.
Skönt var att Pontus (jobbar på telenor) som alltid är snäll och hjälper mig tyckte att hans kollega skulle sluta skylla på att fabriken har sagt si och så. Pontus tog telefonen sa till sin kollega att det är omöjligt att det är en fuktskada han böt batteri (eftersom batteri vätskan hade börjat läcka men fabriken skyllde på att det var fukt i telefonen) Så svårt var väl inte det där ska det ta 4 månader för att byta ett batteri?

En bild från i Söndags kom med oxå när jag och många andra elever lockade många på Gränby Centrum till GUC
image502

Jag tog i som ett AZZZ på Discon igår så jag har konsigt nog träningsvärk i ryggen
Imorgon är det dans med Phantoms

Kommer nog inte kännas något eftersom jag tränade bort träningsvärken idag med Friskis

Kommentarer
Postat av: Pauline

Ta med er ett litet block, skrivbok, anteckningshäfte.. till träningen ikväll. Och en penna till det.

2008-01-30 @ 11:25:58
URL: http://phantoms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0