Typiskt oxå

Det är sjukt hur fort man glömmer schemat efter lovet, det som brukar sitta i huvet så bra. 
Igår kväll tänkte jag att jag skulle kolla mitt schema så jag visste när jag började, men av någon anledning så kollade jag inte, därav har jag nu 2 timmar nu på morgonen där jag inte vet vad jag ska göra... jag tänkte att jag skulle börja vid 8.35 men så var det ju inte. Så typiskt och jag som var as trött imorse och tänkte varför börjar vi inte typ vid 10..
jaja jag har ju bara mig själv att skylla..
Nu sätter vi igång med lite ordentligt pluggande jag har ju trotsallt 2 timmar på mig..
a nej det orkar jag verkligen inte!!! 

Kanske lägga mig i soffan och sova som Lisa och Emelie alltid gjorde förr :P


Kommentarer
Postat av: Pauline

Träning onsdag? Uppträda fredag?

2008-01-14 @ 10:53:25
URL: http://phantoms.blogg.se
Postat av: Emelie

soffan is the best

2008-01-14 @ 23:18:20
Postat av: Lisa

Shit vad skönt det var !

2008-01-15 @ 09:48:13
URL: http://anckarmania.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0