Vänner..

Jag förstår absolut folk som ser saker från ett annat håll än vad jag gör och är lite försiktiga och försöker få mig att tänka efter lite..
Men är det verkligen så riktiga vänner ska göra? Ska de inte ställa upp för en? Hjälpa en att vara stolt och uppfylla det man vill? Jag behöver inte folk som säger åt mig att stanna upp och titta på det utifrån, tror de inte att jag redan gjort det 1000 gånger och tänker sådär onödigt dåligt mycket varje gång.
Det jag behöver är de riktiga vännerna som ställer upp och visar hur stolta de är över att jag inte ger upp mina val.
Jag vet att ni som ställer frågor och som är försiktiga bara är rädda om mig och inte vill att jag ska bli ledsen (det vill inte jag heller), men tänk då också på att ni vet hur mycket onödigt jag tänker.. 

Hur som helst har jag kommit på en grej och det känns väldligt bra!

Hur som helst så vet ni att jag tycker om er hur mycket som helst vänner!!!!

image457

Kommentarer
Postat av: en lus

att be dig stanna upp betyder bara att vi bryr oss! Du fixar allt EmlanSemlan!

2008-01-03 @ 08:11:50
URL: http://anckarmania.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0