Villor,regn, felområde, börja om,falska glada leenden, trapphus yes! 4000 flyers senare

Varför skulle det regna just idag, jag som var så snäll och ställde upp..

Katta hörde av sig till mig och var nervös, hon fick inte tag på Emelie B som hon skulle dela ut flyers med och hon har inte så jätte bra lokalsinne i Uppsala.
Jag var redan klar för länge sen med alla mina 2000 flyers, men klart att jag ställer upp.
Dagen började med att jag gick upp kl 08.00, åkte sen iväg till Uppsala och mötte upp Katta på DC. Allt var naturligtvis lugnt, Emelie och Sanna var där, jag tänkte att när jag ändå var där kunde jag ju följa med. Tillslut kom vi fram till att det bästa är kanske om vi går 2 och 2, så jag gick med Katta och Emelie och Sanna sprang iväg med sitt.
När vi blev avsläppta av Emma från DC gav hon oss en karta och förklarade hon gav oss även 2000 flyers ivar
(vi hade räknat med att hon räknade oss som 1 eftersom jag bara skulle hjälpa katta hitta).
Efter att ha delat ut en hel del flyers tyckte jag att det kändes lite konsigt, och jag hade rätt vi stod inte alls vi Gamla uppsala gatan, vi stod vid vattholmavägen.
japp HELT FEL!
Men vi skrattade oss glada över att vi hade inte ens kommit halvvägs på vårat stora område i regn, så det var bara att sätta igång....
Vi var lite irriterade över att vi bara fick villor och inga trapphus att gå i eftersom det regande, men men vad gör man det är bara att göra jobbet..
När vi sen kom fram till Nyby såg vi höghus YES!! sa vi och sprang fort dit.
Det gjorde våran dag efter det var vi väldigt glada och dagen gick fort.

så här sitter jag nu 4000 flyers senare och försöker värma upp mig.


image479

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0