A night with the Phantoms brudarna

Kvällen i fredags var så rolig. Jag vet inte hur jag ska berätta om den men jag kan ge några ord i en lista för att göra en snabb recention.


* Sjukt snygga Phantomsbrudar
* Gratis
* Festa med kanske nya chefen
* Foton så det står härliga till
* Bryggan
* Någon tår
* Glädje & skratt
* Lite små irritation (killarna)
* Jag provade en vågad utmaning att inte göra mitt big smile på varje kort klarade mig rätt fin tycker jag nog 
Sjukt härlig kväll

 

 

 



















Tack för en härlig kväll tjejer, Jag tror nog vi alla är med om att vi ska göra om något liknade snart.



Igår lördag jobbade jag mitt första pass, fick beröm för att jag inte alls verkade som ny på jobbet och snabbt kom in i tempot så det var kul att höra. De jag jobbade med trodde att jag skulle gå ett lugnt första pass men nejnej, Jag fick en fartfylld start med både vatten läcka från taket och mycket folk, Dessutom fick jag 212 kr i dricks vilket man kanske inte brukar få ihop så där på direkten
(mer ska det bli)


Kommentarer
Postat av: Katta

det spelar ingen roll om du ler eller ser allvarlig ut, du är alltid lika snygg i alla fall gumman!så ere helt enkelt!:) Shit d va inte dåligt me dricks d:)

2008-07-20 @ 16:23:33
Postat av: Polle

Fan va nice Mellso!

2008-07-20 @ 19:48:46
URL: http://pollelin.blogg.se/
Postat av: Emma

Snygga !!! Nice med dricksen mellipelli

2008-07-23 @ 12:16:50
URL: http://ojojottenstrul.blogg.se/
Postat av: Lisa

köpt på HM på underklädesavdelningen. Finns i rosa och lila. Min är lila ;) Det är rea nu så du får underdelen gratis! PUSS

2008-07-23 @ 12:51:02
URL: http://lice.blogg.se/
Postat av: Katta

japp men du kan väl få dom på msn el nått:) tror ja har dom på datorn

2008-07-23 @ 22:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0