Dagarna är sjukt varma och nätterna fulla med skratt.

Tur att det är kul på jobbet annars skulle man tröttna direkt.
Personerna jag jobbar med klickar direkt och inte minst sagt vakterna, vilket skönt gäng det där är, Säkerheten består av galna män men det är väl så det ska vara.
Mellan kl 22 och 03 antar jag att den riktiga människan kommer fram, i alla fall när det gäller Flustret. Inte spelar det någon roll om man tycker någon är mullig eller kanske lite gullig, här sägs det med ett säkert leende på läpparna och sen ångrar att man sa det där med mullig med slöddrande bortförklaringar.
Mina nya rutiner består av  vila på dagen, upprepa meningen "Ha en trevlig kväll" åter och åter igen, leende och strålande ögon, dricks och sena nätter.

Stämningen på jobbet är på topp och jag njuter av varje skratt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0