Dagen var seg kvällen var på väg att bli seg

Tills jag ringde till Katta.
Natruligtvis går inte bussarna som de ska nu när du har sommartider men inte stoppar de oss inte. Det var bara att åka med bror in på fyrhjulingen. Sen tog Katta och jag cykeln för att hämta min cykel. Efter mycket om och men om vad vi skulle göra och vart vi skulle vara sluta vi på ett härligt uteställe. Katta tog en hel cosmo medan jag bestämde mig för att hälla halva i knät, jag tänkte väl att någon av alla människor på stället måste bjuda lite på sig. Det var inte annat än att bara skratta åt saken.
Sen kom vi till samtalsämnen som bara vi kan prata om, som vanligt några hejdlösa garv och en hel del spaning på en snyggning, kan nog blir ett antal fler besök på de stället. 

  
De här är tyvär den ända bilden jag fick från Katta för tillfället

Men som hon vet kommer jag tjata tills jag får alla,
eller hur Katta



Kommentarer
Postat av: Katta

haha visst i know;) Du ska få alla sen gumman:)

2008-07-13 @ 16:54:28
Postat av: Lisa

SNYGG du va på bilden då ;)

2008-07-13 @ 21:24:13
URL: http://lice.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha Nja sådär faktiskt.. la mer värde i att mysa och käka gott :) Fin bloggen blev då. äre nå dans snart förresten, du som varit hemma och always got the info liksom :) ?

2008-07-13 @ 22:12:02
URL: http://lice.blogg.se/
Postat av: Emelie

emelie :) i miss you liksom.

Ja, jag har en inbyggd kamera i datan, som photobooth vi hade i skolan. hjälper när man har tråkigt liksooom.

2008-07-13 @ 23:33:58
URL: http://emeliebergstedt.blogg.se/
Postat av: Jenny

AaAaAaAHH, Emelie imorgon är det min tur att inte få 51p :S

Jag är så nervööööös!

2008-07-14 @ 11:51:36
Postat av: Emeliemelli

Jenny: Det kommer gå jätte bra gumman tänk på det jag sa bara ändra inget som du från början kände var rätt du kommer få minst 58 p du lyckas alltid

2008-07-14 @ 17:04:33
Postat av: Binta

Fett fin bild på dig emelie :) pöss å kjaam

2008-07-15 @ 14:30:21
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0