Det blir vad man gör det till

Så sjukt precis när man känner att det här kommer bli bra, denna natten kommer jag klara mig bra, får man naturligtvis höra låtar som bara handlar om kärlek, låtar som tex,
Om du lämnar mig nu
Det är hon
Vart du än går
osv men det är väl så om man lyssnar på en musikkanal som spelar godingar för alla.

Varför gör jag sån stor grej av allt? Vart är den riktiga Emelie lixom...

Imorgon ska jag änligen få träffa alla tjejerna på en och samma gång Phantoms ska nämnligen ha träning i morgon och det kan inte passa bättre, för jag behöver annat att tänka på, röra på mig och rensa hjärnan.

Sen ska jag ut med Pollie tänk att hon alltid lyckas vara ledig när det passar mig så himmlans bra och vi båda är dunder sugana och måste göra något.

Som man har längtat efter att dansa och tänja ordentligt

Polli ska minsann få Melli på andra tankar


DET BLIR VAD MAN GÖR DET TILL


Kommentarer
Postat av: Pauline

Det var såååååå nice! Haha jag decka ju på hans säng :P Vart tog ni vägen?

2008-07-19 @ 21:59:03
URL: http://pollelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0