Stopp

Jag trodde att jag redan hade gjort det som var ett måste att göras. Att släppa den man verkligen älskar för att förhoppningsvis gå vidare och verkligen hitta lyckan. Men det hade jag inte.. Jag insåg nu för ca 30 minuter sedan att den jag hela tiden omedvetet älskat, han har jag nu släppt för att gå vidare, det gör ont men ett måste. 
Varför gjorde jag de?
Jo för att delvis rädda deras förhållande, jag har aldrig gjort något för att gör en tjej jag inte ens känner glad, dessutom hatar hon mig helt utan anledning och ser mig som ett hot. Människan har sett en bild på mig och hört om mig sen den dagen har jag varit ett hatobjekt. Helt sjukt och hon hatar mig, hon borde älska mig för att jag "gav" henne den mest underbara människa jag någonsin träffat.


Aja skit samma, som det ska vara kommer det att bli, vilken väg det än går.

 

Du måste stoppa mig, stoppa mig, 
Du skulle ha stoppat mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag försökte gumman jag försökte... skare bli du och jag blire du och jag jag lovar sötnos. du är bäst hjärtat

2008-07-17 @ 21:50:29
Postat av: Anonym

och det är inte försent ännu jag lovar fast jag är dum i huvet



http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=35248312

2008-07-17 @ 21:54:38
Postat av: Emeliemelli

Varje gång jag hör den låten tänker jag... långt innan du la den här.

2008-07-18 @ 00:25:09
Postat av: Anonym

hjärtat du är underbar gumman glöm inte det. jag är bara dum och korkad =/



tiden avgör. men du vet vad som är bäst för dig <3

2008-07-19 @ 02:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0