A juste nej jag tänkte väl de

Denna sommaren händer det mycket.
Nu är det bara att köra på.
Extra jobbet är fixat och man behöver inte oroa sig för vad man ska göra vissa dagar.
Fått tillbaka kontaken med en mycket god vän.
imorgon är det tid för jobb info.
Kalendern är full proppad av saker.
På måndag tar jag över hela placet.
Och lagom med luft har man fått, när man får höra anledningar till vissa saker.


Och vissa personer är för roliga så man vet inte riktigt vad man ska göra. Men jag kan säga att det jag gör är att bara fortsätta, för det går faktiskt hem, eller hur? jag menar läses ju.

Passar på att bjuda på en av bilderna från SM 2008
Det är något jag njuter av att ha bland mina meriter

Phantoms gör sig redo för att hämta hem Guldet

Nej nu vill jag inte bli störd längre.
Jag menar Spanien håller ju på och tar över hela matchen går icke att missa.

Typiskt upptäckte nu att Lisa var med på bilden.. a jag får byta den sen, jag menar kan ju inte fortsätta vara en pinsam copycat nejnej..

-JO!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

älskade emelie :) jag blir bara smickrad det vet du! Miss you. fett kul me cheercamp.

2008-06-27 @ 00:35:41
URL: http://lice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0