Jag vill bara vara med mina nära och kära!!

Det känns jobbigt det gör de.. men Lisas kloka ord får mig att våga vinna.

"Våga säga nej, våga vägra ett dåligt förhållande! Du är värd glädje och lycka. Du är värd att gå inne på ica och skrika och skratta med någon du älskar. Du är värd att ha någon som lyssnar på dig. Du är värd någon som säger att du är duktig och fin. Allt detta kan kännas så svårt att uppnå och även om du kanske kommer att vara med om den jobbigaste tiden i ditt liv, då du väljer bort någon du älskar men inte trivs med, så är det är värt det, jag lovar
."
lice.blogg.se



För att kunna vinna och nå toppen av 
känslan, kärleken och glädjen 
måste man toppa
och där med ge upp något man länge hållit kärt.






Du är inte värd mig och jag vill inte längre ha dig.

Lisa jag vet att bilden påminner om din
men den tog på Polles kalas sen och den passade in ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

UNDERBART!!!!!!!!!!!!!

2008-06-24 @ 00:55:43
URL: http://lice.blogg.se/
Postat av: men gud

du avgudar verkligen lisa. skaffa en egen identitet och försök hitta dig själv gumman. du framställs endast som en pinsam copycat.

2008-06-26 @ 12:24:44
Postat av: EM

Av gudar Lisa pga av att man lägger inte texter som hon skriver och hon är en vän?

2008-06-26 @ 16:12:34
Postat av: copycat

Vem är den här söta personen som inte vågar skriva sitt namn då?

2008-06-26 @ 18:15:27
Postat av: sonja

idiot copycat. hur kan du doma emelie efter att ha last hennes blogg? eller kanner du henne kanske? do e de jakligt lagt att inte sage detdar till henne face to face.

ja kanner henne o vet att hon ar en egen helt underbar person!

2008-06-26 @ 21:11:20
URL: http://lskadesonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0