Phantoms mys - inlägg by Lisa Anckarman (lice.blogg.se)


A LISA JAG GILLADE DITT INLÄGG SÅ MYCKET SÅ DET HAMNAR INTE BARA PÅ PHANTOMS BLOGGEN OCH DIN BLOGG UTAN ÄVEN HÄR PÅ MIN OCKSÅ.
Så ni som läser glöm inte att inlägget är sponserd by Lisa Anckarman



Klara kom lika vacker som alltid. Imorgon ska hon och Sonja till Grekland och living la vida loca där hela sommaren. Ååh, vad jag
kommer sakna er, lova att dansa med oss när ni kommer tillbaka!!
 
resfeber?

Sonja put her oldest trousers on and went to the party (som man säger på ängelska) och anlände med ett leende på Tingsslätten. Vilken lycka för oss andra! Fy vad jag kommer sakna dig Sonja, du är ju inget annat än toppen..

Emelie Bergstedt var såklart närvarande långt innan bestämd tid, men inte klagar jag, nej tvärtom. Hon är ju som jag i tidigare inlägg fastställde; Världens bästaste bästa vän. Se så fin hon är!

Dessutom kom det en till lite tidig gäst, alltid lika trevigt. Emelie Eriksson såklart, straight out of Stenhagen eller vad säger du ;)? Här är Emelisarna tillsammans.


Sen kom ett helt gäng nyblivna gymnasieelever.. Här snackar vi "för vi har slutat nian!!" for real! Här har vi snyggingen Sofia Piccolina, just look at her with her gräddfile!

Plötsligt studsade Emma Ottenström in med sitt vardagligt überlyckliga (får man skriva über nuförtiden?) humör. Synd bara att någon kapade av hennes ståtliga ben, jag menar, vem ska nu göra allt längst fram såatt det ser ut som att alla kan?

Likt en vacker sommardag skred hon in med los tittis in the weather med sitt milda leende. LINNÉA!

Dessutom hade vi två nya Phantomer över. Trevligt, men lite kort. Välkomna!

Sist kom en tjej som vi alla är beroende av för att detta lag ska sitta ihop, juste!! Pauline Boström Haara, med kladdkakor from heaven. Tjena snygging...

Vi åt gott, skrattade åt Sonjas spekulationer och häpnades över Klaras barndomslekar, sen var det frågesport som precis som förra året togs hem av Klara Linéa Nilsson, congratz (coach på en värdig andraplats, även där precis som förra året, vilka tjejer va!)

är det mulet ute, då tar vi in picknicken..

Sen var det Fotboll och inget inget ingeeet annat. Då skulle Polle minsann hem till någon annan och kika, så det var ju bara att bjuda in tjejerna i vardagsrummet som så många gånger förr och snabbpynta för stämningens skull.
  

VÄLKOMNA ÅTER FAVORITER!

ps, vi saknade er; Louise, Jenny, Katrin, Mathilda och Sanna ♥

Love you guys // www.lice.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Det är bra och jag trivs jättebra på tempo :) vad gör du nu då? Ha det så bra! Pusspuss

2008-06-12 @ 22:23:00
URL: http://larssonwestermark.blogg.se/
Postat av: FlugAn

okej, a bara det är nånstans där man kan få nåt gratis :D

2008-06-13 @ 00:52:33
URL: http://tallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0