STOLT! STOLT! STOLT!

Du tog uppgiften att göra om en fotbollstjej till en danstjej.
Jag själv trodde det var omöjlig men inget är omöjligt för en riktig dansare!
Om det är någon som sett min utveckling så är det du, du som grundade mig.
Det finns något som heter världsklass Pauline, DU ÄR VÄRLDSKLASS!!
För alltid, alltid, alltid kommer du att fortsätta glänsa och ta världen med guld steg.

Du är den vackraste, gladaste och bästa Pollie någonsin!
Jag är stolt över att säga och veta att självaste Pauline har lärt mig allt hon kan!!

image744


Kommentarer
Postat av: Pauline

Underbara underbara underbara underbara underbara underbara underbara underbara underbara underbara underbara underbara underbara underbara underbara underbara underbara underbara underbara underbara underbara underbara underbara underbara du!

2008-06-05 @ 22:36:48
URL: http://pollelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0