Idag bjuds det på ett tack

Det blev som jag tänkt mig, tack vare Jenny, Soran & Björn, en härlig kväll med massor med garv.

TACK JENNY FÖR ATT DU DROG MED MIG!!!

Sonja & klara var så fina och sjunger så vackert att jag får tårar i ögonen, jag är så glad för att ha dem som mina vänner!!

Ett specifikt tack till min vän som får mig att fortfarande känna mig trygg med att veta att du fortfarade finns!! utan de hade det kännts jobbigare.

På måndag blir det galet kul dig, katta och alla andra. Ja jävlar vilken kväll/natt det kommer bli!!!!!!!

I´m going to give you a night you always will remember!!


image740

Svar till irriterad: Jag skryter inte, det är mitt liv och det händer att jag skriver om det här...


Kommentarer
Postat av: Jenny

KÖR HÅRT EMELIE!
RÖJ,RÖJ,RÖJ!

2008-05-31 @ 23:41:06
Postat av: Lisa

Emelie jag har hittat ditt halsband!
jag har det på mig tills du får det så jag inte tappar bort det ;) SES PÅ STUDENTEN! YAYAYA ;)

2008-06-02 @ 10:16:51
URL: http://lice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0