Klappa en Ekorre

Japp det gjorde jag för kanske några få minuter sen. Lärarna satt och planerade och plötsligt kommer det en liten ekorre krypandes på min lärares ben och upp till axeln. Helt sjukt det är lixom mot naturen de springer ju alltid i väg bara man är flera meter i från den.

Sen hade han den i knät och den åt bröd som aldrig förr. Så du passad jag p åatt klappa den, jag har alltid undrat om de är så där mjuka som de ser ut och de kan jag lova dig, de var precis så där mjuka som man kan tänka sig om inte mjukare!!

Vi döpte våran nya söta vän till passande Expo!

Anna tog bildbevis så får jag tag på dem lägger jag upp dem.


image739

Kommentarer
Postat av: Katta

på måndag smäller det gumman;) för du ska du och jag ut på krogen och göra den osäker;) Saknar dig! PUSS PUSS

2008-05-30 @ 12:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0