Solen skiner och sommarvinden värmer

Åkte med min bror på hans fyrhjuling till träningen igår, Det var så härligt att känna den härliga sommar vinden blåsa mot en, det var inte ens en tanke på om det kändes kallt.
Träningen flöt på vi diskuterade vad man kunde hitta på för annorlunda i dansen.
Sen fick jag min sommar känsla som jag får på sommare jag ville inte åka hem och bara göra ingenting jag vill hitta på något så jag frågade om någon var frivillig och Emelie B Drog med sig mig hem till sig, när vi kom hem till henne satt hennes mor och syster ute och hade det skönt så vi gjorde samma sak och med hennes sköna familj kan man skratta ihjäl sig tror jag nog. Jag kände efter ett tag att jag hade skrattat så mkt så jag nästan hade sendrag i min stora skrattmuskler. De fick ju lixom aldrig slappna av och vila.


Jag skrattar glatt vidare och ut i solen

image711


Kommentarer
Postat av: Pauline

Saaaknar dig melliiii!

2008-05-11 @ 11:34:06
URL: http://pollelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0