"If I´m gona die.. I´m going to die"

Katrin åker kundvagn, vi vet det är lite fjortis men va fan har man aldrig provat och man ser en kundvagn står där som gjord för att hoppa i kan man inte motstå att prova, man har ju hört att det ska vara kul.

Man ingen aning om vad som händer i videon, Katrin åker kundvagn i fullfart, plötsligt hört du ett skrik, hör mig springa fram och säger fuck sen stängs det av..
vad är det egentligen som händer och hur gick det med Katrin, varför springer Emelie fram och säger fuck?
Missa ínte fortsättningen av Katrin och Emelies lyckade natt




Katrin sitter i kundvagen som åker ned för en trotoarkant och den välter med henne i, Jag springer fram och ser att min mobil ligger i slasken och utbrister fuck! Sedan tar jag kort på Katrin som ligger kvar i kundvagnen och säger det här måste vi ha kort på, hon klagar senare på att hon har ont i handen men tycker defenitivt att det var värt.



Vi kom båda på att vi sparade ganska mycket pengar medan vi hade jävligt roligt, vi gjorde faktiskt inte av med ett enda öre, trots niceiga drinkar och nya shotar  

Kommentarer
Postat av: Katta

hahahahahahahahahah!!!´:D:D:D:D

2009-02-10 @ 16:43:19
URL: http://thesweety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0