Friskis Promenera Springa Nautilus

Jag har fått västa träning känslan, jag vill ut och gå hela tiden kanske springa, eller hoppa runt på friskis&svettis lokaler hela dagarna. Springa förbi Centalbadet kanske och prova på vad det har att erbjuda där..
På Söndag är det Phantomsträning inför en modevisning i Stockholm, som jag längtat till vi skulle göra något sånt igen,  jag tror det är bra för huvet att byta ut och göra annat ibland. Eller det är inte något jag tror.. jag vet, eftersom folk säger så, Polle var den som senast sa det till mig.

Varför denna träningsnostalgi då?.. jo för att det känns som att jag inte gjort något annat än att inte träna. De senaste månaderna har inte varit som de senaste 10 åren då det hela tiden så gått som varje dag varit något med Fotboll, promenader, Friskis& Svettis, joggingturer eller dans.

Något som jag verkligen inte haft på länge var träningsvärk.. tills efter fotograferingen då jag fick användning för magmusklerna. Jag fick ligga i olika posetioner som fotografen Johan Eriksson www.dancersbyjohan.se  tyckte var jätte bra. Jag klagar absolut inte tvärt om jag var underbart glad över att känna att man omedvetet hade gått igenom ett träningspass













Kommentarer
Postat av: Anonym

snyyggt! på bj :)

2009-01-15 @ 20:26:37
URL: http://lenawigers.blogg.se/
Postat av: en tjej som gillar emelie

jaa han gör verkligen det :) Kanske dom kan ha fest tillsammans då!?

2009-01-15 @ 21:09:23
URL: http://mariagullig.blogg.se/
Postat av: en tjej som gillar emelie

jaa han gör verkligen det :) Kanske dom kan ha fest tillsammans då!?

2009-01-15 @ 21:09:24
URL: http://mariagullig.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Hej Emelie! Den rosa kommer från Gina Tricot, vet inte om den finns kvar, och jag tror faktiskt dom flesta av mina klänningar kommer från Gina. Så leta där, gina tricot har alltid några snygga klänningar, man måste bara leta läänge och ha tålamod ( ;

2009-01-20 @ 11:55:17
URL: http://fridmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0