Var glad (om det går)

Sitter och väntar på att Andreas ska sluta jobba så jag kan hjälpa honom att flytta till sin nya lägenhet.
För att göra väntan lite kortare bestämde jag mig för att åka och titta lite på inredningsprylar, jag hittade en snygg vas som jag ville ha och hade sönder den mot asfalten det första jag gjorde när jag skulle cykla hem, så det var skit.
När jag kan hem och skulle lämna cykeln hörde jag en tvärbroms och en smäll bakom mig, En ung tjej hade störtat mot asfalten med cykeln så jag hjälpte henne så mycket jag kunde. Som tur var kunde hon gå själv även fast hon hade jätte ont och stora sår på händerna som blodet rann i från.
Så istället för att bli irriterad över att jag var så klumpig tänker jag på att det finns folk som har mycket mer otur i dag än vad jag hade.
Så det är inte värre för mig än att åka och köpa en ny vas imorgon.
men först ska jag jobba (natt)


Bild från Sofias togaparty i Onsdags

Kommentarer
Postat av: Katrin

heej gumms! allt bra?dålig uppdate:P puss!!<3

2009-08-03 @ 12:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0