Återigen en dag på Hair&face

Idag har Sabina Bergstedt på hair&face gjort en make over på mig, eller ialla fall på mitt hår. Vi kom överrens om att jag inte skulle öppna ögonen förens Sabina sa det magiska ordet. Några andra frisörer kom och gav Sabina mycket beröm över hennes mesterverk vilken gjorde mig ännu mer nyfiken efter som jag hela tiden satt och blundade. Tillslut sa hon förväntansfullt, 
-öppna ögonen Emelie!!

Även om det kanske inte var någon dramatisk förändring så är det ialla fall skit fint!!!

Attans nu kom jag precis på att hon kom undan med att slippa göra massagen som hon lovade mig, fy på dig Sabina

Kommentarer
Postat av: s a b i n a

hahah förlåt sweetie!

jag L O V A R att massera din botten en vanlig random dag istället. :)

Släng upp en pic nu också så dom får se vad jag kämpade med ;)

2009-09-24 @ 23:47:01
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se/
Postat av: katta

ja gör det:D vi måste ses gumman saknar dig för mycket:( händer i veckan?? puss!

2009-09-27 @ 21:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0