Krogkampen

I Söndags var det Krogkampen mellan Flustret, BJ, Oasia, Plock, Framfickan, Gillet,  något med Irland, Biztor, Fyrishov och Uppsalavimmel (jag tror att det var alla lag) Det var bla klätter vägg och tjurridning som tod på schemat. Jag kan vstolt säga att vi på Flustret har våran välförtjänta buckla uppställd i stora baren, Vi vann hela skiten!!
Jag provade på att rida en sån där galen tjur för första gången, det var faktiskt riktigt kul, känns lite som att åka karusell i början men sen när det börjar bli fart på den håller man bara i sig med rädslan av att slå huvet i tjuren om man ramlar av. Jag klarade av att hålla mig sagt i 20sek vilket var dagsrekordet efter att jag hade flygit av. Killarna på Flustret fick därmed lite press och klarade att sitta kvar i 24 vilket höjde våra poäng mycket.

Vimmelfotograferna tog massor med bilder men de kunde inte lägga upp alla på hemsidan så naturligtvis valde de att inte lägga upp de efterlängtade bilderna på när jag sitter på tjuren.


Lag Flustret 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0